ניווט באתר > מרכז קהילתי תקוותנו > דף הבית >

קיצורי דרך בחברה העירונית

המרכז הקהילתי "תקוותינו" ממוקם ברובע ב' בעיר ונותן מענה לאוכלוסיה בכל הגילאים. המרכז מוביל פעילות פנאי וחינוך וממנף יוזמות קהילתיות.
שאיפתם היא שהקהילה תהיה מעורבת, פעילה ואיכותית באמצעות שיתופי פעולה, שקיפות ומצוינות בשירות לתושב. חזון המרכז נגזר מחזון החברה העירונית לתרבות הפנאי להוביל מגוון עשיר ואיכותי של פעילויות בתחומי הפנאי התואמות את צרכי הקהילה ולשפר באופן מתמיד את מתן השירות ללקוחות.


מקסים ממן: "אני מאמין שבכל ילד וילדה הבאים בשערי המרכז הקהילתי טמון פוטנציאל, אם רק יאמינו בעצמם. קליטה בפעילויות השונות במרכז במסגרת כזו או אחרת יתנו לנו את היכולת לממש ולקדם יחד איתם את איכויות המצויות בהם בכל התחומים: ספורט, מחול, אמנות, בישול והעשרה.


אנו דוגלים בשיתופי פעולה עם ארגונים, בתי הספר ומוסדות עירוניים כיוון שאני רואה חשיבות ברצף החינוכי שמתחיל מהגן, אל בית הספר ועד סיום התיכון במקביל לפעילויות אחרי שעות הלימודים במרכז הקהילתי בכל התחומים".


פרויקט 'חוג לכל ילד'

אותו הנהיג ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בשנים האחרונות מאפשר לנו להעניק הנחות משמעותיות, שמאפשרות לילדים להיכנס ולקחת חלק בחוגים כך שהשיקול הכספי לא אמור להוות בעיה.


מה מיוחד?

 

נותנים המון פעילויות לאוכלוסיות של אנשים עם צרכים מיוחדים, חלקם בשילוב עם ילדים 'נורמטיביים', מועדונית "כיף כיף" לילדים על הרצף האוטיסטי, חוגי זומבה, ציור ואמנות בשיתוף עם בית 'אלמוג' וחוג אמנויות לחימה MMA .כחלק מהשלמת הפעילות במרכז מעסיקים כיום בתשלום אב בית ובן שירות לאומי עם צרכים מיוחדים.
מלבד זאת, אנחנו מפעילים צהרונים לידי בתי הספר 'אחדות' ו'מוריה' בין השעות 00:17-00:13 שם מתקיימים חוגים, פעילויות חברתיות וכמובן מידי יום מקבלים גם ארוחה חמה.
במרכז פועל בית ספר לאגרוף עירוני שמגיעים אליו מרחבי העיר (נוער ומבוגרים) שמשתתפים בתחרויות עירוניות וארציות וזוכים להישגים נאים בהובלה של מיכאל טרכטנברג.
הסטודיו שזכה לשדרוג ואבזור מתקיימים חוגי מחול, ספורט, התעמלות לנשים, TRX ,זומבה ועוד לילדים, נשים ומבוגרים. במקביל פועלים במרכז מועדוני גיל הזהב לקהילת יוצאי אתיופיה מידי יום, מועדון תרבות ליוצאי חבר העמים במסגרתו מקהלת "תקוותרון" שמופיעים בקונצרטים ואירועים עירוניים במהלך השנה. כמו כן פועל מועדון גימלאים כללי ומועדון נוסף של מורים דתיים במסגרתו מתקיימות הרצאות מידי שבוע, טיולים ועוד...


בשל היות מרכז קהילתי "תקוותינו" בעל צביון דתי- מסורתי, קיים במרכז בית כנסת המקיים תפילות קבועות במהלך השבוע ובשבתות וחגים ומשמש את גני הילדים בסביבה בחגים ומועדים.
מתקיימות במרכז הרצאות שונות לנשים ולגברים (בנפרד) בנושאי זהות יהודית חינוך, הבית היהודי ועוד. כמו כן במרכז פועל מכון לגיור המקיים הרצאות קבועות לאנשים שעוברים תהליך גיור.


חוגים חדשים:

חוגי מדע וטכנולוגיה, פרויקט "מפתחות" לקהילה האתיופית, חוגי למידה למצוינות במקצועות אנגלית ומתמטיקה החל מגיל גן (הכנה
ל א'),קידום נושא התרבות ברובע מביאים לשיתופי פעולה עם גני ילדים שיגיעו לצפות בהצגות במרכז הקהילתי.

תמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי תקוותנותמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי תקוותנותמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי תקוותנותמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי תקוותנותמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי תקוותנותמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי תקוותנו